بحران قطعی برق در دهدز

 بخشدار دهدزگفت: در 2 هفته اخیر وضعیت برق بخش دهدز بدتر از گذشته شده است و چندین بار شاهد قطعی بوده‌ایم که هیچ‌یک از متولیان آن پاسخ‌گو نیستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌اله خسروی، بخشداردهدز بیان داشت: همواره مشکل برق در ماه‌های اخیر در دهدز و روستاهای آن به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل‌شده است.

وی افزود:‌ در 2 هفته اخیر وضعیت برق بخش دهدز بدتر از گذشته شده است و چندین بار شاهد قطعی بوده‌ایم که هیچ‌یک از متولیان آن پاسخ‌گو نیستند و از سوی دیگر نیز باعث اعتراض مردم شده است و پاسخ‌گونبودن  تنها برای درخواست‌های ما نبوده و مسئولان اداره برق ایذه حتی تماس‌های تلفنی من را جواب نمی‌دهند.

خسروی ادامه داد: اینک که در فصل سرد و کم‌مصرف برق قرار داریم قطعی‌های برق به اوج خود رسیده است و باید دید مسئولان برق شهرستان ایذه چگونه می‌خواهند از پس گرمای تابستان و بالا رفتن مصارف و بیشتر شدن قطعی‌ها برآیند.

وی گفت: انتظار می‌رود مسئولان کنونی اداره برق شهرستان ایذه نیز بخش دهدز را موردتوجه خود قرار دهند و هرچه سریع‌تر برای حل این مشکل در منطقه اقدامات خود را انجام دهند.

انتهای پیام/م

قطعی مکرر برق دهدز به یک بحران تبدیل‌شده است

برچسب ها: قطعی برق ، اداره برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.